Vertrouwenscommissie

Nieuws afbeelding 1-10-2023

Binnen onze vereniging willen we graag dat iedereen zich prettig en veilig voelt. Veilig om te sporten, maar ook veilig om te zijn wie je bent.

Zowel de Technische commissie als wij als bestuur vinden dit een zeer belangrijk onderwerp en de MHCB Gedragscode (die u kunt vinden op de website onder MHCB - Reglementen) is voor ons geen leeg stuk papier, maar heeft een zeer grote betekenis. Want iedereen heeft het recht zich veilig te voelen.

Indien u behoefte heeft om hierover te praten, staan we u graag te woord. U kunt hiervoor zowel bij de Technische Commissie als bij het bestuur terecht.

Wij kunnen ons echter voorstellen dat er situaties zijn, waarbij u liever met onafhankelijke personen praat en daarom breng ik u graag onze vertrouwenscommissie onder de aandacht.

Mevrouw Jacqueline Kempen en de Heer Frans Boereboom zijn beschikbaar voor u en u kunt hen bereiken door een mail te sturen. Op onze website vind u een contact pagina, waarmee u met hen contact kunt opnemen. Berichten via dat kanaal gaan alleen naar de vertrouwenscommissie en verder ziet niemand die.

Beide personen hebben een zeer grote ervaring in dit veld en zij werken geheel onafhankelijk van het bestuur of andere commissie binnen onze vereniging. Er wordt dus nooit iets doorgegeven aan wie dan ook, zonder uw vastgelegde toestemming. Hierdoor kunt u in alle veiligheid uw verhaal kwijt en professioneel advies krijgen.

Samen willen we onze vereniging een leuke, veilige en prettige plek maken voor iedereen. Want dat is wat we allemaal verdienen.

Ronald Groot