Zaalleiding gezocht

Nieuws afbeelding 18-11-2022

Zaalleiders gezocht, ouders/verzorgers en senioren

Binnen de zaalhockeycommissie zijn wij op zoek naar ouders/verzorgers en senioren die een paar keer per zaalhockeyseizoen (tweede week december tot medio februari) een dienst van twee tot vier uur op zich willen nemen in de Oosterboshal. De zaalleid(st)er heeft de algehele leiding op dat moment. Het fluiten van de wedstrijden wordt door de club geregeld, de bardiensten worden verzorgd door de ouders/verzorgers van de teams.

De zaalleiding bestaat uit de volgende taken:

-Openen of sluiten van de sporthal

-Toezien op een juiste opbouw c.q. afbouw van de zaal door het thuisteam

-Toezicht op de zaalwacht (ouders/verzorgers) en tijdige aanvang van de wedstrijden

-Toezicht op een ordelijk gebruik van de kleedkamers

-Naleving van de regels door de bezoekende teams en het publiek

-Algehele leiding tijdens de dienst

Een blok van twee uur bestaat uit een drieluik per team. Een zaaldienst duurt minimaal twee uur maar men kan naar keuze ook een dubbele dienst op zich nemen.

Met extra hulp van ouders/verzorgers en senioren die een korte instructie krijgen, komt de verantwoordelijkheid niet op zoals nu maar twee personen terecht. Alle hulp is welkom.

Hebt je of heeft u interesse, laat het dan graag weten via een e-mail aan [email protected] of app naar Robert van Lemel 06-51163311.

Namens het bestuur en de Technische Commissie,

Ronald Groot en Robert van Lemel