Info club

Op deze pagina vind je zeer uitgebreide informatie over de club en hoe alles werkt. Er zijn twee documenten te downloaden met alle wetenswaardigheden over hockey en onze club voor (proef)leden tot 10 jaar onder Informatie Jongste Jeugd en vanaf 10 jaar onder Informatie jeugdelftallen en senioren

Op deze pagina staan ook de namen en e-mailadressen van bestuursleden en een aantal contactpersonen. Voor contact opnemen, ook met diverse commissies, kan ook gebruik worden gemaakt van het contactformulier.

Download hier Informatie Jongste Jeugd

Download hier Informatie jeugdelftallen en senioren

Lisa App

De Lisa App wordt door alle leden, gezinsleden en vrijwilligers gebruikt. Daar staat alle benodigde informatie over bijvoorbeeld trainingen, wedstrijden, uitslagen, standen mooi op een rijtje. Ook de namen van je teamspelers staan er in en via deze app kun je per activiteit je presente invullen. Wij raden alle leden aan om gebruik te maken van deze app. Je hebt hiervoor je lidnummer en wachtwoord nodig.

Er is een handleiding beschikbaar

Download her de handleiding van de Lisa App

Inloggen op de website

Via hetzelfde lidnummer en wachtwoord dat je kunt gebruiken voor de Lisa App, kun je ook inloggen op onze website. Daar vind je in een aparte omgeving alle gegevens van je team, jezelf maar ook van de club. Zo staan er veel documenten op maar beschikt deze omgeving ook over handige tools. Dit kan natuurlijk ook via je mobiel. Je kunt hier ook je wachtwoord wijzigen.

Algemene gegevens
Ronald Groot, voorzitter