(Proef)lid worden

o Lijkt hockey jou leuk, maar wil je eerst zeker weten of hockey ook echt jouw sport is?

o Heb je nog nooit een stick vastgehouden, maar altijd al willen hockeyen?

o Heb je zin om met anderen te sporten in een team, maar eerst kijken of een teamsport wat voor je is?

o Wil je (proef)lid worden van de gezelligste club in de regio Barneveld?

Dan zit je bij Mixed Hockey Club Barneveld helemaal goed! Wij bieden drie gratis proeftrainingen aan, zodat je goed kunt kijken of hockey wat voor je is. Je kunt daarna maar natuurlijk ook gelijk definitief lid worden.

Aan de drie proeftrainingen zijn geen kosten verbonden. Bevalt het hockeyspel je tijdens de proefperiode toch niet? Dan kun je eenvoudig en zonder kosten weer van je inschrijving af. Een leenstick staat voor je klaar, dus... aarzel niet en meld je vandaag nog aan als (proef)lid!

Als we je aanmelding hebben ontvangen, nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op om jouw proeftrainingen in te plannen. We hebben teams voor jong en oud, maar nieuwe leden dienen tenminste zes jaar oud te zijn. Er zijn teams voor de jongste jeugd, junioren, senioren, trimmers, g-hockey en veteranen. Zie voo meer informatie onder Info hockey en Info Club op deze pagina. Deelnemen aan een proeftraining kan uitsluitend na aanmelding via het aanmeldformulier op onze website. Klik onderaan voor het Inschrijfformulier.

Als je besluit om na de drie proeftrainingen lid te worden van MHC Barneveld, dan zullen we je indelen in een (wedstrijd)team. Het kan gebeuren dat je eerst een paar weken alleen kunt trainen, omdat in de bestaande teams (die ook wedstrijden spelen) geen vrije plekken meer zijn of omdat je eerst spelvaardig moet worden. Zodra het kan, mag je wedstrijden spelen, zodat ook jij jouw hockeyvaardigheden in een echte wedstrijd kunt laten zien.

Voor een vereniging als MHC Barneveld is de inzet van vrijwilligers van groot belang. Zonder vrijwilligers functioneert onze vereniging eenvoudigweg niet. Ouders vragen wij een bijdrage te leveren bij de bardiensten en het rijden naar uitwedstrijden. Natuurlijk juichen we inzet op een andere wijze van harte toe..

Enthousiast geworden? Maar heb je nog vragen voordat je jouw zoon of dochter wilt aanmelden? Neem dan contact op met Jongste Jeugd-Coördinator Afranina Oostendarp via [email protected] voor de jeugd van zes tot en met 10 jaar. Heb je vragen over de junioren vanaf 10 jaar en senioren neem dan contact op met Robert van Lemel via [email protected]

Als je jouw gegevens hebt ingevuld, worden deze direct opgenomen in onze administratie en nemen we contact met je op voor de proeftrainingen.

Voor vragen over het lidmaatschap kun je contact opnemen met [email protected]