Hoe word ik sponsor

De Mixed Hockeyclub Barneveld is opgericht in 1966 en is sinds 1991 gevestigd op de Wethouder Rebellaan te Barneveld. MHCB is een echte familievereniging, met een positieve uitstraling, waar gezelligheid hoog in het vaandel staat. Het is een vereniging waar iedereen zich thuis moet voelen.

Het gezellige verenigingsleven is wat velen naar de club trekt, maar MHCB speelt ook een maatschappelijke rol. Denk bijvoorbeeld aan het jaarlijkse schoolhockeytoernooi, trimhockey en G-Hockey.

Net als vele andere verenigingen kan MHCB niet zonder de financiële hulp van sponsors. Zij zijn onmisbaar voor onze club. Hun ondersteuning maakt zoveel extra mogelijk, te denken valt aan materialen, kleding en een bijdrage aan evenementen. Gelukkig zijn er veel bedrijven die een jarenlange sponsorovereenkomst met de Mixed Hockey Club Barneveld hebben gesloten.

Met sportsponsoring neemt uw naamsbekendheid toe en wordt er op sportieve wijze aandacht gevraagd voor uw producten of diensten. Door sponsoring van een sportclub staat u midden in de samenleving. Wekelijks komen er op onze velden vele toeschouwers en sporters, zowel jeugd als volwassenen, klanten en collega ondernemers. Kortom: verschillende doelgroepen die u kunt bereiken. Mixed Hockey Club Barneveld waardeert het enorm dat u uw naam wilt verbinden aan onze vereniging.

Minimaal één keer per jaar organiseren wij een activiteit voor onze sponsors om een netwerk op te bouwen of verder uit te breiden. Als sponsor kunt u tevens met een team van medewerkers meedoen aan ons jaarlijks bedrijfshockeytoernooi.

Sponsormogelijkheden

De MHCB Sponsorcommissie biedt verschillende sponsorpakketten aan. Wij onderscheiden de volgende sponsorcategorieën:

• De Gouden Stick (hoofdsponsor)
  • De Zilveren Stick (cosponsor)
  • De Bronzen Stick
  • De Gouden Bal
  • Het Haakje

Meer informatie over deze sponsorcategorieën is te vinden in onze brochure.

Voor de Gouden Stick en Zilveren Stick wordt exclusiviteit gegarandeerd in de betreffende categorie. De overeenkomst is voor minimaal drie jaar.

Andere vormen van sponsoring zijn natuurlijk ook mogelijk. Denk aan dienstensponsoring, materiaalsponsoring, toernooisponsoring etc. Wij staan open voor suggesties!

Enthousiast geworden? Neem dan contact op met de sponsorcommissie. In overleg maken we afspraken over een aantrekkelijk sponsorpakket. We verwelkomen u graag als sponsor!

Neem contact op via: [email protected]

MHCB Sponsorcommissie:

Menke Plate