Contributie

Sporten moet mogelijk zijn voor alle kinderen én volwassenen

Nieuws afbeelding 22-8-2023
In deze dure tijden komt het sporten nog wel eens onder druk te staan ivm de kosten die hiermee gemoeid zijn en daarom werken de gemeente Barneveld en M.H.C.B. graag samen om het sporten voor iedereen mogelijk te houden.

De gemeente Barneveld heeft zellf hiervoor het Fonds Sport en Cultuur die hierin kan helpen, maar ze werkt ook samen met zowel Jeugdfonds Sport & Cultuur als met het Volwassenenfonds Sport & Cultuur. Deze fondsen zorgen ervoor dat kinderen, jongeren en volwassenen met minder financiële draagkracht kunnen sporten bij een vereniging of aan culturele activiteiten kunnen meedoen. De fondsen betalen de contributie of het lesgeld.

Wilt u meer informatie hierover, kijk dan op https://jeugdfondssportencultuur.nl/nieuws/barneveld/

En natuurlijk sluit M.H.C.Barneveld hierbij aan met de bijdrage voor de hockeyuitrusting. Meer hierover te lezen op onze website bij Clubfonds Hockeyuitrusting.

Wilt u meer informatie of wilt u gebruik maken van één van onze regelingen, dan kunt u contact opnemen met onze penningmeester. HIj bespreekt graag in alle vertrouwen wat we voor elkaar kunnen betekenen. Want sporten is een eerste levensbehoefte die zolang mogelijk beschikbaar moet blijven voor iedereen.